پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شرکت های خلاق و فرهنگی پیشران توسعه اقتصاد خلاق

شرکت های خلاق و فرهنگی پیشران توسعه اقتصاد خلاق

- 1403/02/05

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در دیدار با منتخبی از شرکت‌های فعال فرهنگی و صنایع خلاق پارک علم و فناوری خراسان در حوزه نوجوان گفت: ما باید فرهنگ را دانش‌بنیان کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه  مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان در محل سرزمین علم و فناوری نوجوانان میزبان حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام یوسفی،مسئول طرح نوجوانه سازمان تبلیغات استان بود.

در این دیدار یاسر سیاوشی، مدیر مرکز رشد فناوری های فرهنگی پارک علم و فناوری خراسان، ضمن اشاره بر دستاوردهای شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان در حوزه فرهنگ گفت: ما در مجموعه پارک علم و فناوری خراسان به دنبال رونق اقتصاد در حوزه فرهنگی هستیم.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از واحدهای فناوری که در مرکز رشد فناوری های فرهنگی پارک علم و فناوری عضو هستند مجوز کانون‌های تبلیغ دینی سازمان تبلیغات استان را دارند و ما در تلاشیم که علاوه بر ارزش محوری، در مسیر درآمدزایی و توسعه اقتصاد صنایع فرهنگی نیز حامی شرکت‌ها باشیم.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز افزود: من از ابتدای قبول مسئولیت محور اصلی برنامه‌های خود را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان جهت سوق دادن فرهنگ به سمت فناوری قرار دادم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در تمام دنیا فرهنگ را اقصادی‌ها می‌سازند. 

شایان ذکر است این نشست در محل سرزمین علم و فناوری خراسان با حضور شرکت‌های شتاب آفرینان فردای بهتر، توسعه خلاقیت بحرالعلوم، سرزمین فرهنگی هنری سورنا، توسعه نشاط و سرگرمی فرازیست و گروه نسیم مهر به نمایندگی از حوزه تخصصی نوجوان برگزار شد و هرکدام ضمن ارائه فعالیت‌های خود به بیان چالش‌های موجود در حوزه فعالیت‌های فرهنگی پرداختند.

در پایان نیز از سرزمین علم و فناوری نوجوانان بازدید به عمل آمد و حاضرین با نحوه خدمات رسانی این مجموعه آشنا شدند.

دانلود پیوست خبر الهام رحمانی الهام رحمانی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.